Обмін та повернення

Повернути, або обміняти товар можна протягом 14 днів з дня покупки. 

На повернення та обмін підлягають усі групи товарів належної якості. 

Опис товару належної якості, для якого дозволено повернення і обмін:

  • Товар не був вживаний і не має слідів використання споживачем: відкрита пляшка, подряпини, пошкоджена упаковка,  плями і т.д.;
  • Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • Збережене заводське маркування;
  • Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають. 

Оплата повернення і обміну товар:

  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, то компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару.
  • Якщо покупцеві не сподобався товар, вартість зворотної доставки при поверненні не компенсується.

Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта"

1. Заповніть бланк повернення товару

  • Для отримання бланку Вам необхідно написати лист на email нашого магазину office@mdmgroup.com.ua або у Viber за номером 380990239000, вказавши причину повернення, не забудьте вказати свої контактні дані та номер ТТН, за яким ви отримували товар.
  • У відповідь наш менеджер надішле Вам в електронній формі бланк для оформлення повернення товару, який потрібно буде роздрукувати та заповнити.

Важливо:

У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові власника банківської картки українською мовою. Переконайтеся, що ви заповнили всі поля.

2. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар належної якості.
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
  • Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.
  • Чек надсилати не обов’язково.

3. Куди приносити товар

  • Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
  • Адресу та контактні дані для відправлення товару надасть менеджер разом з бланком в чаті Viber, або в листі електронної пошти

4. Як мені повернуть кошти за товар?

  • У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою.
  • Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання нами Вашого повернення.