Новини

Дезінфекція магазину, кафе, ресторану

загальні правила та засоби для дезінфекції та стерилізації

Дезінфекція магазину, кафе, ресторану

Зміст

Попри те, що епідемія Ковід-19 нарешті добігла кінця, власникам невеликих магазинів, великих торгових мереж, а також організацій громадського харчування все ж таки потрібно скрупульозно ставитися до дотримання правил санітарії та гігієни. Звичайно, підприємствам, які працюють з харчовими продуктами, необхідно дотримуватися особливо жорстких вимог через високий ризик поширення інфекції. Але й дезінфекція магазину є невід'ємним заходом для збереження безпеки співробітників і клієнтів. Але давайте про все докладніше.

Дезінфекція магазину: основні правила

У будь-якому магазині завжди має бути чистота. І для зниження ризику передачі інфекцій необхідне щоденне прибирання, зокрема з використанням звичайних мийних засобів. У період напруженої епідеміологічної ситуації рекомендується віддавати перевагу мийним засобам з дезінфекційними властивостями. Вони не тільки ефективно усувають пил та різні забруднення, а й справляються з потенційно небезпечними збудниками — вірусами, бактеріями та грибками. Саме такими властивостями відрізняється засіб Чистолайн Універсал.

У разі підвищеного інфекційного навантаження та при проведенні генеральних прибирань можна вибрати засоби з більш вираженими дезінфекційними властивостями, наприклад, Септамін або Септонорм.

Дезінфекція кафе та ресторану: особливості та правила

Якщо мова йде про заклади громадського харчування, то, як ми уже говорили, їх дезінфекції необхідно приділяти особливу увагу. Адже всі місця, де виробляється, готується чи реалізується харчова продукція, знаходяться в зоні ризику поширення патогенних мікроорганізмів. І це не дивно, адже:

  • харчові продукти стають сприятливим місцем для розвитку бактерій, які можуть спричинити різні отруєння та хвороби;

  • є можливість поширення патогенів від персоналу;

  • транспортування продуктів збільшує ризик передачі патогенних бактерій та вірусів;

  • будь-яке порушення процесів зберігання або приготування може призвести до інфікування харчової сировини.

Тільки скрупульозне дотримання чистоти та суворих санітарно-гігієнічних норм роблять заклад безпечним.

Розглянемо, які аспекти має включати дезінфекція кафе або ресторану більш докладно:

  • всі приміщення необхідно утримувати в чистоті шляхом щоденного прибирання (зокрема підмітання, миття підлог, протирання поверхонь, усунення пилу, дезінфекції сантехнічного обладнання тощо);

  • у приміщеннях, де здійснюється приготування їжі, підлога миється мінімум двічі на день, за таких умов для миття потрібно використовувати мийний засіб з дезінфекційним ефектом (наприклад, Чистолайн Універсал), а в кінці зміни – з дезінфектором (наприклад, Септамін або Септонорм);

  • стіни на кухні кафе або ресторану необхідно щодня протирати ганчір'ям з додаванням дезінфектанта або лужного мийного засобу, відмінним вибором може бути той самий Чистолайн Універсал;

  • необхідно обов'язково приділяти увагу дезінфекції яєць, адже за відсутності обробки шкаралупи вони можуть призвести до зараження клієнтів на сальмонельоз, з цією метою можна використовувати Септолайн;

  • повсякденне миття посуду може здійснюватися за допомогою звичайного мийного засобу – для ручного миття може використовуватися Чистолайн Посуд, а для посудомийної машини – Чистолайн Автомат, з особливо складними забрудненнями справляється Чистолайн Антижир Екстра;

  • якщо у громадського харчування є свій транспорт для перевезення продуктів, його потрібно регулярно обробляти засобом, який ефективно знищуватиме грибки, спори та різні патогенні мікроорганізми, наприклад, потужним дезінфектантом Екомент форте;

  • для генерального прибирання - дезінфекції поверхонь, столового посуду, прибирального інвентарю і харчових відходів варто вибрати надійний дезінфектант, який впорається і з бактеріями, і з вірусами, і з грибками, але водночас не матиме неприємного запаху, наприклад, Ганзін Комбі.

Регулярне прибирання та дезінфекція ресторану чи кафе допоможуть підтримувати високий рівень якості послуг та відмінну репутацію серед клієнтів.

Коментарі

Написати коментар